R.H.E.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-12-2022
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Débora5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles kwam warm en op tijd!28-10-2022
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Gerard1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceMiste de helft van m’n bestelling, raar geholpen wanneer ik belde over dat ik dit miste.. voor mij niet meer. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-7-2022
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Sanne1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk had online besteld, kon alleen al contant betalen bij afhalen. Toen ik aan kwam lopen stond er een bordje met “ gesloten wegens onderhoud “. Niet netjes om dan de website alsnog te laten werken en baalde dat we toen nog last minute wat anders moesten zoeken8-4-2022
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Femke1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bestelling online geplaats om af te halen. Komen we bij de zaak, staat er 'gesloten wegens verbouwing'. Echt heel slecht. Dit was voor ons de laatste keer.29-3-2022
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Luuk4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.13-2-2022
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Zahraa4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk kon niet online betalen. Eten was wel lekker, alleen de drumsticks waren niet helemaal gaar helaas 17-7-2021
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Mohamed5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke smaak en goede service 13-7-2021
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Chris4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceTakeaway: Ik heb mijn patat niet gehad,
Quality: De salade in delite burger is oud,
Website: Ik kan niet 2 of meer van iets kiezen (op mobiel)26-6-2021
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
R.D.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe kwaliteit en prijs is goed! En heel belangrijk... de kip is lekker mals!28-5-2021
Stefan1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMiste 2 hotwings en de kip was niet crunchy maar er zacht en vettig... Slechte ervaring.19-4-2021
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Veronica1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceZe waren niet openDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.21-3-2021
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Bryan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceLekker kip wel jammer dat de bestelling niet compleet was Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-3-2021
Xavier1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe website is prima, alleen bestel ik om af te halen, kom ik daar.. Is de hele tent dicht. 24-11-2020
Marijn1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was zeker lekker, alleen hoe zij het momenteel bezorgen is het niet geschikt voor bezorgen. Patat zit in een afgesloten papieren zakje waardoor patat heel slap wordt. Burger zit in een papieren omhulzel maar door veel vocht kleeft het papier heel erg aan de burger en wordt de burger ook heel klef. Jammer van deze bezorging, maar als ze dit verbeteren ga ik zeker nog een keer bestellen. En anders daar eten wanneer het magDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-11-2020
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Chantal2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe website is niet erg overzichtelijk. Het afhalen kon beter: personeel dat niet bekwaam leek en het duurde allemaal erg lang. Het eten zelf kan ook beter; niet zoals ik het me had voorgesteld en zoals het op de afbeelding staat. Wat wel prettig is zijn de doekjes. De kip was goed maar ondanks dat zal ik niet nog eens langs komen.19-10-2020
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Noor1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas konden we met de optie thuisbezorg de 72 piece chicken wings kiezen dus heb ik het moeten ophalen. Bleek het €6 duurder te zijn. Half uur terug gefietst naar zuid bleken de wings verbrand en niet te eten te zijn. Gebeld naar de winkel, wou hij dat ik het persoonlijk terug kwam brengen. Dus heb ik nog een half uur naar de winkel gefietst. Zegt de baas van de zaak dat ze zwart zijn geworden omdat ze al 1 uur buiten stonden. Als ik kip koop en het na 1 uur niet meer kan eten omdat het “daardoor zwart word” ben ik niet de enige die aan zijn deur komt kloppen maar ook mensen van de veiligheidsdienst. Na een hele discussie heb ik uiteindelijk mijn geld van de wings terug gekregenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-10-2020
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Merigeni4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTip voor de volgende keer. Geen drinken in de kidsmeal box doen waar de pataat zijn. Anders worden deze nat en vies. Voor de rest was de hotwings lekker. 10-10-2020
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Khaled 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe spicy burger 🍔 . It was very bad . No salade 🥗 and the fillet chicken very thin . To pay that amount for the burger is wasting of money . I had several times by your restaurant it was better than last evening . I hope I will get refund .
The hot wings and chicken it was good quality as before . But the burger 🍔 not at all
I hope I heard from you as soon as possible about my refund or voucher request . 8-10-2020
Qaiser1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEten niet warm, burgers erg slap en droog. Verder geen sla , UI , Kaas, op de burgers aanwezig. Je moet aanvinken wat je NIET op de burger wilt hebben, maar je krijgt ook niet wat WEL erop wilt hebben. 15-9-2020
Chicking ZwolleMelkmarkt 480644770617
Nikka4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe friet was een beetje slap, komt zeker door het bezorgen, maar verder was alles perfect net zoals in het restaurant 8-9-2020